Informācija
Noderīga informācija CARGURU lietotājiem.
1. Biežāk uzdotie jautājumi.
Kas var izmantot pakalpojumu?
Rīcībspējīga fiziskā persona, kas ir sasniegusi 21 gada vecumu, kam ir B kategorijas vadītāja apliecība un braukšanas stāžs nav mazāks par 2 gadiem. Pirms izmantot pakalpojumu, lietotājam ikreiz jāpārliecinās par to, ka uz maksājuma kartes, kas ir piesaistīta kontam, ir pietiekoši daudz līdzekļu brauciena apmaksai.
Kas ir iekļauts nomas maksā?
Nomas maksa iekļauj pilnīgi visas ar automašīnas uzturēšanu saistītās izmaksas. Tā ir OCTA/KASKO apdrošināšana, regulāra tehniskā apskate, nodokļi, autostāvvietas Rīgas ielās (tostarp centrā un vecpilsētā), benzīns, apkope, regulāra automobiļa mazgāšana un riepu nomaiņa.
Vai drīkst izbraukt ārpus Latvijas?
Nē. Izbraukt ārpus Latvijas ir aizliegts. Ir iespējami izņēmumi, iepriekš saskaņojot braucienu ar Carguru.
Vai es varu izbraukt ārpus Rīgas?
Nomas laikā Jūs varat pārvietoties Latvijas robežās. Tomēr pabeigt nomu ir atļauts speciālās atļautās zonās, kuras Jūs varat redzēt savā aplikācijā. Pabeidzot nomu ir jāievēro ceļu satiksmes noteikumi un Carguru noteikumi (https://carguru.lv/lv/information/parkings#4.parkings).
Kā ieslēgt gaidīšanas režīmu?
Neko speciāli darīt nevajag. Gaidīšanas režīms ieslēdzas automātiski, tiklīdz tiek izslēgta automašīnas aizdedze. Cena par minūti gaidīšanas režīmā atbilst cenai noteiktai tarifā, kas tika izvēlēts rezervējot mašīnu.
Kā iznomāt mašīnu uz 24 stundām?
Jūs varat iznomāt jebkuru no mūsu automašīnām, un tiklīdz nomas summa sasniegs maksimālo summu par 24 stundām, skaitītājs apstāsies un summa nepalielināsies, kamēr nebūs pagājušas 24 stundas kopš nomas sākuma. Lūdzu, ņemiet vērā, ka katrās 24 stundās ir iekļauti 100 bezmaksas kilometri. Ja 24 stundu laikā Jūs nobrauksiet vairāk, tad par katru papildus kilometru būs jāsamaksā atbilstoši cenai noteiktai tarifā, kas tika izvēlēts rezervējot mašīnu.
Kas ir minimālā brauciena cena?
Minimālā brauciena cena ir minimālā summa, kura lietotājam jāmaksā par automašīnas nomu. Ja summa ir lielāka par minimālo, tad ir jāmaksā faktiskā īres summa.
Kas ir inspekcijas laiks?
Inspekcijas laiks iz bezmaksas minūtes, kuras tiek iedotas lietotājam uzsākot nomu, lai pārbaudītu mašīnu un sagatavotos braucienam. Lietotnē tas izskatās, kā atpakaļ skaitīšanas taimeris. Inspekcijas laika ilgums rudens/ziemas un pavasara/vasaras sezonās var atšķirties. Parasti tas ir 2 minūtes pavasarī/vasarā un 5 minūtes rudenī/ziemā. Inspekcijas laiks tiek pārtraukts ieslēdzot aizdedzi, vai arī beidzoties tam atvēlētajam laikam.
Kur es drīkstu atstāt mašīnu nomas laikā?
Nomas laikā lietotāji drīkst atstāt mašīnu jebkurā viņiem ērtā vietā, saskaņā ar ceļu satiksmes noteikumiem un Carguru noteikumiem.
Kā pabeigt/uzsākt mašīnas nomu Starptautiskajā lidostā “Rīga” (RIX)?
Jūs varat pabeigt nomu P3 stāvvietā (tā atrodas pa labi no galvenās lidostas ēkas). Iebraukšana notiek caur 7.barjeru. Piebraucot pie barjeras nevajag ņemt biļeti, tā atvērsies automātiski. Ja barjera neatverās, mēģiniet pabraukt atpakaļ un tad atkal lēnām uz priekšu.

Pēc barjeras atvēršanās, iebraucot uzreiz pagriezieties pa kreisi tur Jūs redzēsiet Carguru iezīmētās vietas. Gadījumā, ja visas vietas ir aizņemtas, automašīnu varat atstāt jebkurā citā brīvā vietā, ja tā nav rezervēta citu uzņēmumu automašīnām.

Izbraukšana notiek caur 4. barjeru. Ja barjera neatverās, tad mēģiniet pabraukt atpakaļ un tad atkal lēnām uz priekšu. Ja tā joprojām neatverās, vai arī iepriekšējais vadītājs iebraucot ir paņēmis biļeti, pieejiet pie apsardzes un Jūs izlaidīs ārā.
Vai mašīnās ir bērnu sēdekļi?
Visās Carguru mašīnās ir bērnu sēdeklīši (paliktņi), kuri nodrošinās jūsu bērna drošību un komfortu braukšanas laikā. Vairāk par to šeit https://carguru.lv/lv/article/travel-safe-with-your-children
Vai drīkst ņemt līdzi no salona automobiļa atslēgu un dokumentus?
Atslēgām un dokumentiem pirms pabeigt nomu ir obligāti jāatrodas automobiļa salonā. Nomas laikā, gadījumos, ja esat izbraucis ārpus Rīgas, automašīnas atslēgas labāk ņemt līdzi.
Ko darīt, ja esat aizmirsis salonā savas mantas?
Sazinieties ar mūsu operatoru pa tālruni +371 27332733.
Ko darīt, ja nomas laikā ir izlādējies tālrunis?
Ja ir izlādējies tālrunis un to nav iespējams uzlādēt, pie pirmās iespējas sazinieties ar mūsu operatoru pa tālruni +371 27332733.
Ko darīt, ja automobili nav iespējams atvērt/aizvērt?
Ja neizdodas atvērt vai aizvērt automobili, lūdzam vispirms pārbaudīt jūsu interneta pieslēgumu un jūsu viedtālruņa darbību. Ja viss minētais ir kārtībā, pamēģiniet restartēt lietotni. Ja lietotne joprojām pienācīgi nedarbojas, sazinieties ar mūsu operatoru pa tālruni +371 27332733.
Kas notiek, ja noma tiek pabeigta neparedzētā vietā?
Ja klients ir pabeidzis nomu noteikumos neatļautā vietā, viņam saskaņā ar lietošanas noteikumiem var tikt piemērots sods.
Kā uzpildīt automobili?
Tiklīdz degvielas tvertnē ir mazāk nekā 25% degvielas, klientam ir pašam jāuzpilda automobilis, norēķinoties ar „CIRCLE K” degvielas karti. Karte kopā ar dokumentiem atrodas automobiļa salonā. Klientam, kurš ir uzpildījis automobili, tiek piemērota atlaide 10% apmērā no visas brauciena summas. Automobiļus uzpilda tikai „CIRCLE K” degvielas uzpildes stacijās ar 95. markas benzīnu.
Kas maksā soda naudu?
Visa soda nauda, kas ir piemērota automobiļa lietošanas laikā, klientam ir jāsamaksā pašam.
Vai automobilī drīkst smēķēt?
Nē. Smēķēšana ir stingri aizliegta, pretējā gadījumā saskaņā ar lietošanas noteikumiem var tikt piemērota soda nauda.
Ko darīt, ja automobilis ir bojāts?
Pirms nomas sākuma obligāti aplūkojiet automobili. Tam ir jābūt labā stāvoklī bez redzamiem bojājumiem. Ja esat pamanījis bojājumus, pirms automobiļa atvēršanas paziņojiet par to mums, piezvanot pa kontakttālruņa numuru vai izmantojot mobilās lietotnes atsauksmes funkciju.
Ko darīt, ja automobilis ir netīrs?
Ja jūs esat atvēris automobili, bet salons ir ļoti netīrs un ir nepieciešama ķīmiskā tīrīšana, pirms nomas turpināšanas paziņojiet par to mums, piezvanot pa kontakttālruņa numuru vai izmantojot mobilās lietotnes atsauksmes funkciju. Tieši tādā pašā veidā var paziņot par nepieciešamību nomazgāt automobili no ārpuses.
Kas draud klientam par bojāta automobiļa lietošanu?
Atbildību par nodarītajiem zaudējumiem ir jāuzņemas pēdējam automobiļa lietotājam. Nepaziņojot uzņēmumam par redzamiem bojājumiem vai nepieciešamību veikt ķīmisko tīrīšanu pirms automobiļa lietošanas sākuma, soda sankcijas tiks piemērotas jums kā pēdējam lietotājam. Ja automobilis ir vienkārši netīrs, paziņojiet par to mums un mēs to noteikti iztīrīsim.
Kā rīkoties, ja nevarat uzsākt vai pabeigt nomu, kā arī tad, ja ir citas problēmas ar mobilo lietotni?
Ja ir radušās problēmas ar mūsu mobilās lietotnes funkcionalitāti, lūdzam vispirms pārbaudīt jūsu interneta pieslēgumu un to, vai darbojas jūsu viedtālrunis. Ja viss minētais ir kārtībā, pamēģiniet restartēt lietotni. Ja lietotne joprojām pienācīgi nedarbojas, sazinieties ar mūsu operatoru pa tālruni +371 27332733.
Cik liels ir lietotāja pašrisks?
Lietotāja pašrisks bojājumiem ir 300 vai 0 EUR atkarībā no izvēlētā tarifa. Nav svarīgi kad ir noticis negadījums, pašrisks tiek maksāts vienmēr, izņemot gadījumus, kad ir skaidri zināms, ka klients nav vainīgs. Pašrisku ieturam arī gadījumos ar dalīto vainu.
Papildus jautājumiem, lūdzu, sazinieties ar mums.

info@carguru.lv
+371 273 327 33
Bonusi un atlaides
Mēs atbalstam savus lietotājus, kas palīdz CARGURU kļūt labākiem un nāk palīgā ar labiem darbiem. Dari labus darbus un saņem par to bonusa punktus, GURUcoins, vai atlaides braucieniem.
Lejuplādējiet mūsu lietotni.