Ziņas

Braucam gudri! Ar CARGURU!

Svarīga informācija par brauciena apmaksu!

Sakarā ar to, ka no 2021. gada janvāra stājās spēkā stingrākas autentifikācijas prasības karšu darījumiem, daži no mūsu lietotājiem saskarās ar to, ka nevar veikt maksājumu.

Mēs, no savas puses jau esam ieviesuši jauno autorizācijas sistēmu, bet ja Carguru lietotne nav atjaunināta un lietotājs nav ievadījis kartes datus no jauna, tad transakcija var neizdoties.

Ko darīt, ja maksājums neizdevās?

  1. Pārbaudīt kartes derīguma termiņu, konta atlikumu, vai ir aktivizēti maksājumi internetā un t.t.;
  2. Pārliecināties par to, ka izmantojat jaunāko Carguru lietotnes versiju vai atjaunināt to Apple app store vai Google play;
  3. Carguru lietotnē, maksājumu sadaļā atkārtoti ievadīt bankas kartes datus.

❗️Vecās kartes datus varēsiet izdzēst pēc jaunās kartes pievienošanas.

Paldies par sapratni un sadarbību!